15 Haziran 2015 Pazartesi

Sıcağı Sıcağına

Bir program vardı, liseliler bilmez. Ben de bilmiyorum. Çünkü hiç izlemedim, fakat bir kitapta okuduğuma göre böyle bir program var. Aman tanrım dedim ve bu programı araştırmaya koyuldum.

Programın adı Sıcağı Sıcağına. Bu programı Cem Kurtoğlu diye bir abi sunuyor.
Dipnot: Bu adam Kod Adı K.O.Z.'da RTE olarak rol almış, IMDb'ye girin, puan 1,6. Altta adamlar "Goebbels'e rahmet okuttunuz" diyor. Tabi onlar film eleştirmeni. Sonraki yazımda belirteceğim.

Evet geldik proğramın konusuna (proğram nedir ya la), bu program Türkiye'de ilk reality şovmuş. (Daha önce olsa "Genelkurmay Şov" olurdu, paşalar gösterirdi "biz burada şey ediyoruz, içtima burada yapılır vs. vs.) 

Ya bu program, genç bireylerin altına ettirirdi. Ben o zaman portakalda vitamindim ama, baktığımda "o neydi, yohartık" dedim içimden. Bazı sahneleri görünce içime mıçtım. Gerçekten. Annesini makasla doğrayan çocuk, arkadaşını çekiçle yok eden psikopat katil.
Adamlar reyting için ceset gösteriyordu.

E gösterirler de izleyen olmaz mı? Başka ülkede olsa program yayından kaldırılır, sunucu ve teknik ekip sınırsız men alır, kanalın binası ateşe verilir. Ama burada olmuyor.

Bu programda, linç işlenmişti bir bölümde. Aha şu video. Arkadaş, adamsanız teker teker gelin, ne o öyle Çin ordusu gibi. Cık cık cık. Hiç yakışıyor mu? Şimdi olsa RTÜK kaldırır yemin ederim. Kaldırır, zamanın ötesine gönderir. O zamanlar RTÜK vardı, hoş RTÜK'de müdahale etmemiş hemen. Sonra vurmuşlar kıçına tekmeyi.

Evet, benden bu kadar, sözü videolara bırakıyorum. Reklamlardan sonra, kotalılar için 1 dakikalık saygı duruşu. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder